Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Akademia Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych w Elblągu

Konkurs na dyrektora ABK. Siedmioro chętnych

Dobry menadżer, który będzie potrafił zarządzać zespołem ludzi i jednocześnie zrobi bilans otwarcia, który nie tylko podsumuje dotychczasowe działania Administracji Budynków Komunalnych w Braniewie, ale pozwoli także na wskazanie kierunków zmian — takie są oczekiwania wobec nowego dyrektora ABK, którego powinniśmy poznać jeszcze w tym miesiącu.
Konkurs na dyrektora ABK. Siedmioro chętnych

Autor: Wojciech Andrearczyk

Termin składania dokumentów na stanowisko dyrektora ABK minął dzisiaj (17 czerwca), o godz. 15.00.

Wpłynęło 7 ofert. Najpóźniej w poniedziałek (20 czerwca) powinniśmy poznać ich nazwiska.

— Komisja jeszcze dzisiaj otworzy je i sprawdzi pod względem merytorycznym — mówi Winicjusz Sokół, wiceburmistrz Braniewa. — Od poniedziałku członkowie komisji będą umawiać się na indywidualne rozmowy kwalifikacyjne z poszczególnymi kandydatami.

Jakie są oczekiwania władz miasta w stosunku do osoby chcącej być dyrektorem ABK? Wiceburmistrz Sokół wymienia je jednym tchem.
— Ma to być dobry menadżer, który będzie potrafił zarządzać zespołem ludzi i jednocześnie zrobi bilans otwarcia, który nie tylko podsumuje dotychczasowe działania ABK w Braniewie i pracę swojego poprzednika, ale pozwoli także na wskazanie kierunków zmian — mówi Winicjusz Sokół.

Nowy dyrektor musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku technicznym lub z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa, administracji, ekonomii, co najmniej pięcioletni staż pracy (w tym co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku).

Do jego zadań będzie należało kierowanie bieżącą działalnością ABK, działanie w jej imieniu i reprezentowanie jej na zewnątrz, realizacja zadań zawartych w statucie, wykonywanie obowiązku pracodawcy w stosunku do zatrudnionych pracowników, przygotowywanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem ABK, zapewnienie właściwej organizacji pracy, utrzymywanie w należytym stanie powierzonych zasobów majątkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie prawidłowej oraz zgodnej z przepisami prawa gospodarki finansowej.

WIĘCEJ — w załączniku poniżej

Przypomnijmy, że dotychczasowy dyrektor ABK — Zbigniew Dalak — 6 czerwca odszedł z pracy „za porozumieniem stron” — ZOBACZ: Zbigniew Dalak nie jest już dyrektorem


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
EMPEGIEKA 17.06.2016 18:55
KRS 0000135702.Każdy ma prawo do informacji.

Kapitan Ameryka z Polski 17.06.2016 18:00
Podobno sokół ma udziały w Empegieka wiadomo że ABK zabiera robotę dla Pana CH. To trzeba firmę od środka rozwalić jak inaczej się nie da.

Reklama
Reklama
Reklama