Pokrzywdzona – zgodnie z prośbą „członka rodziny” – wygenerowała kod BLIK, dzięki czemu zasiliła konto fałszywego krewnego. Dopiero rozmowa z prawdziwym bliskim uświadomiła jej, że padła ofiarą oszusta.
Policjanci przypominają: zanim przekażemy komukolwiek pieniądze, skontaktujmy się z tą osobą telefonicznie i sprawdźmy, czy faktycznie potrzebuje naszej pomocy. Dbajmy o bezpieczeństwo naszych danych oraz haseł, których używamy w sieci.
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Poprosił ją o kod blik. Straciła pieniądze
Kliknęła w link, straciła pieniądze
Złote łańcuszki i oszustwo „na BLIK-a”
Kolejne oszustwa – tym razem "na BLIK-a"
ZAREKLAMUJ SIĘ
w Nowinach Północnych!KONTAKT:
Mail: [email protected]
Tel.: 501 08 02 96
Napisz komentarz
Komentarze