Wykorzystaj Google i zdobądź wszystkich klientów, którzy są w Twoim zasięgu!

  • 29.07.2020, 19:11 (aktualizacja 29.07.2020, 20:28)
  • Artykuł partnera
 Wykorzystaj Google i zdobądź wszystkich klientów, którzy są w Twoim zasięgu!
Nie da się każdej działalności, tak jak ma to miejsce w przypadku sklepów, przenieść do sieci. Głodny konsument potrzebuje posiłku w fizycznie dostępnym lokalu, a zatrzymany usterką kierowca jej usunięcia w warsztacie.

Jednego i drugiego trzeba jednak w te miejsca skutecznie sprowadzić i to Internet, będący dziś naszą podstawową przestrzenią komunikacji, odgrywa tu kluczową rolę. Dowiedz się, jak go wykorzystać!
 
Pozycjonowanie lokalne to najlepsza metoda promocji usługodawców
 
Przywykliśmy do tego, że powszechny dostęp do sieci w dużej mierze zniósł znaczenie bariery przestrzeni i pozwala nam łatwo komunikować się, a także sprzedawać czy nabywać usługi nawet od daleko zlokalizowanych podmiotów. Ta jego powszechność sprawia jednak, że radykalnie odmienił on naszą rzeczywistość także tam, gdzie w grę wchodzą odległości bardzo niewielkie – nawet w obrębie dzielnicy czy osiedla! Co to znaczy w praktyce, nie trzeba długo tłumaczyć. Czy przed wyjściem do miasta nie sprawdzimy dokąd warto się udać, by nie trwonić czasu? A czy będziemy jeszcze pytać kogoś o drogę i usiłować zrozumieć nie zawsze przydatne wskazówki, gdy telefon może poprowadzić  nas do celu jak po sznurku? To samo zrobi przeciętny klient! Stanie się on Twoim, jeśli mu na to pozwolisz. Jak? A gdzie szukamy dziś niemal wszystkich potrzebnych nam na co dzień towarów i usług? Odpowiedź jest oczywista. Mamy dziś do dyspozycji rzecz dawniej trudną do wyobrażenia – jeden kanał komunikacji zdolny objąć w zasadzie każdego odbiorcę. Jak tłumaczą specjaliści z agencji AFTERWEB:
Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.
źródło: https://afterweb.pl/
Kluczem do skuteczności pozycjonowania jest właściwa strategia. W przypadku usług lokalnych, również i walka o wysokie miejsca w Google musi zostać ograniczona do odpowiedniego obszaru, jeśli ma być efektywna. To możliwe, dzięki temu, że wyszukiwarka rozpoznaje położenie urządzeń, na których jest wykorzystywana i zwraca użytkownikowi takie wyniki, jakie odpowiadają jego lokalizacji. W ten sposób dotrzesz zarówno do okolicznych mieszkańców, jak i tych, którzy są w danym rejonie tylko przejazdem, a więc do wszystkich potencjalnych klientów!
 
Rezultaty pracy specjalistów SEM pojawią się stosunkowo szybko
 
Dziś, inaczej niż miało to miejsce przed laty, pozycjonowanie wymaga dużego nakładu pracy i sporej dozy cierpliwości, a zapał tych, którym jej brak, roboty Google studzą niezwłocznie. W przypadku walki o lokalny rynek również nie zdobędziemy czołowych lokat błyskawicznie, jednak mała liczba rywali sprawia, że czas ten jest znacznie krótszy. Efekt w postaci wzrostu ruchu na stronie, a co za tym idzie, ilości klientów i osiągamy więc stosunkowo niskim kosztem. Aby tak się stało, trzeba jedynie zadbać o to, by naszą promocją zajęli się doświadczeni specjaliści. Wybierz dobrze!
Pracy tak czy inaczej jest bowiem co niemiara i nie wolno pominąć żadnego ze składających się na nią zadań. Cóż nam bowiem po coraz lepszym miejscu na lokalne frazy, jeśli okaże się, że nasza witryna nie wyświetla się dobrze w telefonie? A to właśnie użytkownicy urządzeń mobilnych najczęściej szukają lokalnych usługodawców. Rzetelna optymalizacja musi ponadto uwzględniać wiele bardziej szczegółowych kwestii, jak choćby pomagające robotom wyszukiwarki rozpoznać nasze położenie mikroformaty. Konieczna jest także wizytówka w Google Moja Firma, budowa dobrej bazy linków, a także szereg innych żmudnych prac, które jednak dla doświadczonego zespołu nie stanowią wyzwania. Lokalny rynek bywa bardzo wymagający – bo choć konkurentów mamy mniej, to i klientela także jest ograniczona. Wykorzystaj wielkie znaczenie, jakie odgrywa dziś wyszukiwarka i zostaw ich daleko w tyle!

Artykuł partnera

Podziel się:


Pozostałe