Sobota, 24.08.2019

Marketing internetowy a prowadzenie sklepu online. O czym pamiętać?

  • 13.07.2019, 23:24 (aktualizacja 13.07.2019, 23:51)
  • Artykuł partnera
Marketing internetowy a prowadzenie sklepu online. O czym pamiętać?
W prowadzeniu biznesu internetowego reklama w sieci odgrywa niezwykle ważną rolę. Za jej sprawą sklep generuje nawet o 70% więcej zysków. Zastanawiasz się, jak to możliwe?

Spieszymy z wyjaśnieniem: jeśli strona wyświetla się wysoko w wyszukiwarce Google, dociera do znacznej ilości internautów, czyli potencjalnych klientów. W ten sposób zakorzenia się w ich świadomości, a przecież rozpoznawalna marka jest chętnie wybierana. O marketing sklepu działającego online można zadbać we własnym zakresie albo zdać się na fachową pomoc specjalistów SEO. Dziś piszemy o tej drugiej opcji, korzystniejszej i bardziej skutecznej.

Jako przedsiębiorca musisz wiedzieć, że bez pozycjonowania Twój biznes daleko nie zajdzie

Możesz mieć najpiękniejszą stronę internetową i sklep, oferujący produkty wysokiej jakości w bezkonkurencyjnych cenach. Jednak to nie zagwarantuje sprzedaży online – nawet, jeśli nikt inny na rynku nie proponuje tak atrakcyjnych cen. Same dobre chęci to bowiem za mało, aby przekonać algorytm Google. On jest swoistą wyrocznią mającą ostatnie zdanie na temat tego, kto zajmie wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania. Aby trafić do TOP10 na konkretne frazy, trzeba się napracować: to zadanie dla profesjonalistów. Przykładem firmy, która zatrudnia takich ekspertów jest Agencja AFTERWEB, obsługująca klientów z całej Polski. Zarówno tych prowadzących małe sklepy internetowe, jak też zarządzających dużymi firmami o zasięgu ogólnokrajowym. Zajmują się oni nie tylko działaniami obejmującymi pozycjonowanie w Google czy prowadzenie kampanii reklamowych, ale również uświadamianiem przedsiębiorców o tym, jak ważny jest marketing internetowy. A bez niego ani rusz; wyłącznie dobrze zaplanowane i przeprowadzone pozycjonowanie w parze z reklamami Google Ads dają pewność, że sklep zajmie stabilną pozycję i zacznie generować zyski na satysfakcjonującym poziomie.

Twój sklep internetowy wymaga optymalizacji przeprowadzonej przez specjalistów od SEO

Żaden sklep online nie otrzyma wysokich not w rankingu wyszukiwarki Google, jeśli nie zostanie wcześniej odpowiednio zoptymalizowany. Mowa o dostosowaniu kodu zgodnie z wytycznymi, zadbaniu o dobry adres URL, meta tagi, opisy produktów, a nawet linkowanie wewnętrzne oraz wygodną nawigację. Każdy z tych elementów ma istotny wpływ na to, czy sklep internetowy zachęci internautę, przekona go do zakupu. Dobra agencja SEO wdroży też środki, dzięki którym witryna stanie się responsywna, a przeglądanie jej na urządzeniach mobilnych będzie równie komfortowe, jak robiąc to przed komputerem stacjonarnym. Wyłącznie eksperci wiedzą, w jaki sposób zminimalizować współczynnik odrzuceń oraz zwiększyć szybkość strony. Modyfikując sklep online z uwzględnieniem powyższych czynników, są oni w stanie wyprowadzić stronę na prostą. Najlepsze efekty zapewnią kompleksowe działania: optymalizacja, pozycjonowanie i skrupulatnie zaplanowana kampania Google Ads. Jeśli nie masz już wątpliwości co do tego, że promocja w internecie to konieczność, zgłoś się do Agencji AFTERWEB. Coś nam podpowiada, że efekty współpracy przerosną Twoje najśmielsze oczekiwania.

 

Artykuł partnera
Podziel się:

Pozostałe