Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Hufiec ZHP Braniewo 1,5 proc.

Zadbaj o to, by wszyscy Twoi klienci znaleźli Cię bez trudu

Wygląd siedziby firmy czy punktu usługowego, handlowego czy jakiegokolwiek innego, jest jedną z kwestii, której poświęcić trzeba szczególną uwagę. To jeden ze sposobów, w jaki możemy stworzyć swój korzystny wizerunek, dzięki któremu będziemy wzbudzali zaufanie i zainteresowanie klientów czy kontrahentów.
Zadbaj o to, by wszyscy Twoi klienci znaleźli Cię bez trudu

Nie trzeba nikogo przekonywać także do tego, że niezwykle ważne jest to, by zlokalizowanie i identyfikacja danego miejsca była możliwie najłatwiejsza.

Konkretna sceneria narzuca rozwiązania

Niezależnie od tego, w ilu miejscach naraz prowadzimy swoją działalność, ani czy spodziewamy się, że ich liczba wzrośnie, sposób, w jaki będą one oznaczone powinien być przedmiotem głębszego namysłu już na etapie tworzenia logotypów i ustalania zasad ich stosowania. Przede wszystkim po to, by móc zachować całkowitą spójność we wszystkich możliwych materiałach promocyjnych, z jakimi będziemy próbowali różnymi drogami docierać do odbiorców naszych usług.
To, w jaki sposób zaprojektowane elementy graficzne i treść umieścimy w przestrzeni publicznej, zależy już od nas w mniejszym zakresie. To ona w dużej mierze zdeterminuje właściwe rozwiązania, czy to poprzez taki a nie inny kształt architektury obiektu i jego lokalizację, czy też uwarunkowania wynikające z prawa, także lokalnego, jako że rady miast, gmin i dzielnic coraz częściej podejmują się uporządkowania zagadnienia reklam i szyldów.
W wielu miejscach jedynym dostępnym rozwiązaniem będzie kaseton bądź szyld złożony z liter przestrzennych. Wszędzie tam, gdzie dysponujemy odpowiednią ilością otwartej przestrzeni przed obiektem i mamy możliwość swobodnego skorzystania z niej, warto sięgnąć także po pylon reklamowy, w jaki można wyposażyć się np. dzięki ofercie firmy Omega System. Także i z tego nośnika trzeba jednak skorzystać we właściwy sposób.

Zadbaj zarówno o projekt, jak i wykonanie

Pylony tego typu to rozwiązanie pozwalające połączyć doskonałą czytelność umieszczonej na nich treści z estetyką formy – ich instalację powinni rozważyć więc zarówno przedsiębiorcy samodzielnie wykorzystujący dany obiekty, jak i zarządcy tych, w których mieści się więcej siedzib, biur, punktów usługowych. Jeden nośnik, efektownie wykonany, zawierający na poszczególnych polach tyle informacji, ile potrzeba, pozwoli uniknąć chaosu związanego z umieszczaniem większej ich liczby i utrzymać korzystny wygląd budynku.
Należy mieć jednak na uwadze także przepisy. Tablica taka, gdy znajduje się w pobliżu drogi, musi być więc zaprojektowana i ustawiona w sposób m.in. wykluczający ryzyko wprowadzania uczestników ruchu w błąd. Zależnie od miejsca, w którym będzie umieszczona, a także sposobu instalacji, koniecznym może być uzyskanie zgody zarządcy drogi i dokonanie zgłoszenia we właściwym organie architektoniczno-budowalnym lub uzyskanie pozwolenia na budowę. Jeśli decydujemy się na zastosowanie podświetlenia istotne jest, by przewidywał to projekt elementów graficznych – należy dążyć to tego, by ich wygląd nie zmieniał się zanadto po zmroku. Wreszcie – wybierając wykonawcę warto sprawdzić jakim doświadczeniem może się on pochwalić w tym zakresie i jakie stosuje materiały. Muszą gwarantować trwałość pylonu, a więc przede wszystkim odporność na warunki pogodowe.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama