Jak to działa?
BAZO działa dzięki wpięciu kodu w stronę internetową. Po instalacji do aplikacji podpinani są sprzedawcy, dzięki czemu uzyskują dostęp do zbieranych przez nią danych. Jeśli dana firma wchodzi na stronę internetową, aplikacja ją rozpoznaje – wie, co użytkownik robił na stronie, jak długo był na poszczególnych podstronach i ile trwała jego sesja. Jeśli odwiedzi stronę kolejny raz, przywita go spersonalizowany komunikat zachęcający do zostawienia telefonu, maila czy wiadomości. Oczywiście wyłącznie jeśli właściciel strony chce taki komunikat utworzyć.
Co dalej z pozyskanym leadem?
Zespół sprzedaży:
- może bezpośrednio skorzystać z listy leadów, czyli listy użytkowników wchodzących na stronę;
- może użyć informacji jakie klient zostawił dla niego z wykorzystaniem pop upu.
Ale to nie wszystko! Dzięki swoim funkcjonalnościom BAZO jest wykorzystywane do:
- analizy ruchu na stronie w prosty i przejrzysty sposób. Nie potrzebujesz szkolenia ani specjalistycznej wiedzy, żeby wiedzieć co dzieje się na Twojej stronie internetowej;
- obserwowania działań konkurencji na Twojej stronie! Wiesz czego szuka i ile czasu na to poświęca;
- tworzenia person marketingowych - wiesz kim są Twoi klienci, z jakich urządzeń wchodzą i jakie podstrony cieszą się największą popularnością.
- pozyskiwania informacji o instytucjach państwowych odwiedzających Twoją stronę.
W ten sposób z naszej aplikacji korzystają takie firmy jak Vosti (fotowoltaika), Industi Software&Branding, Pol-eko Aparatura (sprzęt laboratoryjny), Vilaro (marketing). Sprawdź koniecznie co BAZO może zrobić dla Twojej sprzedaży?