Co warto umieścić na kubku reklamowym?
Kubek to bardzo duża powierzchnia reklamowa. Możesz bowiem skorzystać z praktycznie całej jego zewnętrznej części. Nie musisz się ograniczać, jeśli tylko estetyka nie każe inaczej. Graficy z firm, które zajmują się takimi gadżetami z pewnością przyjdą Ci z pomocą i wyczarują dla Ciebie rewelacyjny, rzucający się w oczy kubek, który przyniesie Ci wielu klientów czy nowych kontrahentów. Współpracując z grafikami w tej sprawie, warto zaznaczyć, że Twój gadżet ma się wyróżniać spośród innych podobnych. Oryginalność na pewno przyniesie wiele dobrego.
Jeśli jednak ani Twoja firma tego nie wymaga, ani nie masz estetycznego zamysłu, możesz oczywiście ograniczyć się do gadżetu, jakim jest kubek z logo firmy. Oczywiście nie będzie się to prezentowało aż tak wyraziście, jednak z biegiem czasu i taka forma reklamy przyniesie Ci wiele korzyści w postaci klientów czy nowych kontaktów wartych wykorzystania.
Nadruk – jaki rodzaj wybrać, aby był wytrzymały?
Decydując się na kubek reklamowy, warto bardzo dokładnie zaznajomić się z rodzajami nadruku. Jest to o tyle istotne, że jeden typ nadruku może trwać latami i nie stracić na wyrazistości oraz barwie, zaś inny po prostu zniknie po kilku sesjach kubka w zmywarce.
W przypadku kubków, można skorzystać z kilku typów nadruku:
-
Nadruk bezpośredni – jest stosunkowo tani, pozwala na mycie w zmywarce,
-
Nadruk kalkomanią – pozwala nadrukować duże powierzchnie, jest bardzo trwały, a przy okazji pozwala na mycie w zmywarce,
-
Nadruk z kalkomanią organiczną – pozwala na odwzorowanie kolorów wg Pantone oraz umożliwia ozdobienie całej kubka, jednak trwałość jest ograniczona do 250 sesji w zmywarce, ponadto istnieje ograniczona odporność na uszkodzenia mechaniczne,
-
Hydrokolor – ta opcja pozwala na zdobienie całego kubka, istnieje możliwość łączenia kilku technik, jednak i tutaj trwałość jest mocno ograniczona do 250 sesji w zmywarce,
-
Nadruk termo czuły – w tym przypadku zalecane jest głównie zmywanie ręczne, ale gwarantuje fotograficzną jakość nadruku oraz jaskrawe kolory i niskie koszty.
Jak widać, typów nadruków jest sporo, dlatego trzeba się im dokładnie przyjrzeć i określić, co dla Ciebie i Twoich kubków jest najważniejsze – piękny kolor, bezterminowa trwałość czy jeszcze inne cechy. To pozwoli na dobranie odpowiedniego rodzaju techniki oraz stworzenie reklamy na miarę potrzeb Twojego biznesu.