Smycz reklamowa - najlepszy prezent dla klienta
Smycze reklamowe to nieodłączny gadżet na targach, szkoleniach i konferencjach, akcjach promocyjnych czy przy okazji wprowadzania nowego produktu na rynek. Taki gadżet jest chętnie wręczany jako upominek od firmy, ponieważ jest efektywnym nośnikiem treści reklamowych. Wbrew pozorom na smyczy można umieścić bardzo wiele informacji. Można je zadrukować jednostronnie lub dwustronnie pełnokolorowym zadrukiem o żywych, trwałych i pięknych barwach. Taki prezent może być bardzo atrakcyjny wizualnie, a przy tym niebywale praktyczny. Dzięki temu, że smycze reklamowe są noszone na wierzchu, treść reklamowa będzie silnie oddziaływała na odbiorców. Klient może je wykorzystać do różnych celów.
Jakie funkcje może spełniać smycz reklamowa?
Smycz promocyjna może spełniać wiele różnych funkcji. I chociaż najczęściej, jest wykorzystywana do spinania kluczy, jej zastosowanie może być znacznie szersze. Smycz z nadrukiem może służyć do takich zadań jak np.:
● mocowanie identyfikatora w pracy,
● spinanie drobnych narzędzi, takich jak np. mierniki,
● mocowanie telefonu,
● spinanie pamięci USB.
Smycze reklamowe mogą być wykonane z różnych materiałów i posiadać funkcjonalne końcówki, które mocno i solidnie przytrzymują potrzebny przedmiot. To bardzo praktyczne akcesoria, które można podarować klientowi pojedynczo lub w zestawie np. z długopisem i kubkiem.
Smycz sublimacyjna - doskonałe narzędzie marketingowe
Smycze sublimacyjne wykonane są z poliestru, który idealnie nadaje się do znakowania metodą sublimacji. To technika bardzo trwała, która daje piękne efekty wizualne. Smycze tego rodzaju są znakomitą alternatywą do produktów wykonanych z innych materiałów, takich jak bawełna, bambus czy korek. Bez względu na to, z jakiego materiału wykonana jest smycz, stanowi ona doskonałe narzędzie reklamy i promocji. Zarówno smycze sublimacyjne, jak i akcesoria wykonane z ekologicznych materiałów są świetnym nośnikiem treści reklamowych. Reklama na smyczy jest doskonale widoczna, dzięki czemu ma znakomitą moc oddziaływania. Smycze reklamowe mają wiele zalet. To gadżety niedrogie, trwałe, wszechstronne i uniwersalne. Warto w nie zainwestować, ponieważ to sprawdzone i skuteczne rozwiązania.